Results 1 to 3 of 3

Thread: Inzicht in de spelverloop

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Senior Hostboard Member luckypenguin's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

Inzicht in de spelverloop

Is er een punt waarop het speltempo natuurlijk aanvoelt? Op dit moment heb ik het gevoel dat alles te snel of te langzaam gaat, afhankelijk van het spel. Brengt dat zich na verloop van tijd in balans?

Senior Hostboard Member anthonydrowow's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

Re: Inzicht in de spelverloop

Ja, het wordt zeker een kwestie van oefenen. Toen ik lalabetnl voor het eerst probeerde, bleef ik een tijdje bij dezelfde paar spellen om het ritme te begrijpen. Zodra je gewend bent aan de algemene flow van spins en features, voelt alles soepeler aan. Snelle spellen voelen niet meer chaotisch aan en langzame spellen niet meer saai. Je hersenen passen zich vanzelf aan de timing aan. De truc is om niet te snel te wisselen tussen drastisch verschillende speelstijlen tijdens dezelfde sessie. Neem de tijd om in één tempo te komen voordat je naar een ander overschakelt. Na een paar dagen zul je intuïtief aanvoelen wat "goed" voor je is.

Senior Hostboard Member archybows's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Re: Inzicht in de spelverloop

In het begin had ik hetzelfde gevoel: alsof de games het tempo bepaalden in plaats van ik. Maar na verloop van tijd werd het tempo vertrouwd en voorspelbaar. Toen dat eenmaal gebeurde, merkte ik de snelheidsverschillen niet meer zo op en genoot ik gewoon van de stemming die op dat moment paste.

Tags for this Thread